Administracja

Sekcja ds. Ogólnych

Kontakt

  • Godziny przyjęć interesantów:

    wtorek - 10:00-14:00
    środa - 10:00-14:00
    czwartek - 10:00-14:00
    piątek - 10:00-14:00

  • +48 22 55 24 536

  • wnks@uw.edu.pl

  • Krakowskie Przedmieście 26/28
    00-927 Warszawa

    Budynek administracyjno-dydaktyczny (tzw. szklany, na tyłach Budynku Pomuzealnego), I piętro.

Ogłoszenia

Sekcja jest nieczynna dla interesantów w poniedziałki.

 

Pracownicy

KIEROWNIK SEKCJI

mgr Urszula Smolińska

  • +48 22 55 24 536

  • u.smolinska@uw.edu.pl

  • Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Wydziału i zamieszczanie jej uchwał w Dzienniku Uniwersytetu Warszawskiego
  • współpraca z Biurem Spraw Pracowniczych, Biurem ds. Studiów Doktoranckich i Kształcenia Podyplomowego, Biurem Współpracy z Zagranicą, Biurem Rektoratu i Instytutami WNKS
  • prowadzenie spraw doktoratów i dokumentacji przewodów doktorskich oraz spraw związanych z habilitacjami z WNKS
  • współpraca z komisjami do spraw doktorskich działającymi przy Radach Naukowych Dyscyplin: Archeologia, Historia, Nauki o Kulturze i Sztuce, Nauki o Kulturze i Religii
  • prowadzenie spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniami, awansami, urlopami, nagrodami itp.

Beata Raczyńska

  • +48 22 55 20 545

  • braczynska@uw.edu.pl

  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnień, awansów i konkursów
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów zawieranych z wolontariuszami, profesorami wizytującymi i badaczami afiliowanymi
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej oceny okresowej nauczycieli akademickich
  • rejestracja urlopów i wyjazdów zagranicznych naukowych nauczycieli akademickich
  • prowadzenie ksiąg i nadawanie numerów inwentarzowych oraz usuwanie z ewidencji sprzętu nienadającego się do użytku; współpraca z Instytutami WNKS w zakresie środków trwałych i nietrwałych oraz inwentaryzacji.

Kompetencje sekcji

Sekcja zajmuje się obsługą Wydziału, zwłaszcza sprawami pracowniczymi i związanymi z przebiegiem kariery naukowej.

Do jej zadań należą szczególności przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady Wydziału, a także prowadzenie dokumentacji i wszelkich spraw dotyczących:

  • zatrudnień, konkursów, awansów i powoływania na stanowisko nauczyciela akademickiego
  • oceny okresową nauczycieli akademickich
  • urlopów naukowych nauczycieli akademickich
  • urlopów wypoczynkowych wszystkich pracowników Wydziału
  • nagród, wyróżnień, odznaczeń i medali dla pracowników Wydziału
  • obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP
  • przewodów doktorskich, postępowań o nadanie stopnia doktora habilitowanego, wniosków o nadanie tytułu profesora i nostryfikacji dyplomów
  • wniosków o zakwaterowanie w DPN
  • archiwizacji dokumentów Wydziału
  • prowadzenia ksiąg i nadawania numerów inwentarzowych oraz usuwania z ewidencji sprzętu nienadającego się do użytku.